آخرین مطلب

👈‍ ‍ طرز تهیه رب سیب خانگی بر مبنای طب سنتی

👈‍ ‍ طرز تہیـــــہ
رب_سیب

✅آب سیب رسیده شیرین را بگیرید و در ظرفی بریزید و روی حرارت غیر مستقیم به روش بن ماری(مثلا روی کتری در حال جوش) قرار دهید، آنقدر بماند تا غلیظ شود و به قوام رب برسد.

🔻طبع:گرم

🔹خـــــواص:

🔅تقویت ڪننده قلب،مغز،کبد
🔅بهبود دهنده دستگاه گوارش

💠موسسه پرتوسبزهستی-استادطالقانی
@partosabzehasti
نشردهید

////////////////////////////////////

‍❗️#رب_سیب مقوی قلب، مغز، کبد و معده است. در رفع غم و ناراحتی و ایجاد شادمانی مؤثر است و یکی از غذا داروهای مفید در حفظ جنین می باشد.

‼️ مقداری نان کامل گندم به همراه رب سیب، صبحانه مناسبی برای افراد دیابتی با هر نوع مزاجی است.

#خواص_خوردنیها

💠💠💠💠💠💠💠

سلامتکده طب سنتی ایرانی معصومیه
@salamatkadeh_official

/////////////////////////////////////////////////////////////

👈طرز تهیه رب_سیب
🔹آب سیب رسیده شیرین را بگیرید و در ظرفی بریزید و روی حرارت غیر مستقیم به روش بن ماری(مثلا روی کتری در حال جوش) قرار دهید، آنقدر بماند تا غلیظ شود و به قوام رب برسد.

🔹طبع:گرم
🔸خـــــواص:
✳️تقویت ڪننده قلب
✳️مغز
✳️کبد
✳️بهبود دهنده دستگاه گوارش

@soroshesalamati

////////////////////////////////

🔆💠🔅💠﷽💠🔅
✅آب و رب سیب

✍️ آب سیب و رب سیب در تمامی عملکردها قوی ‌تر از جرم سیب است و برای دفع سموم هم بسیار موثر است مخصوصا در مورد کسانی که قدرت هضم پایینی دارند یا افراد مسن یا اطفال که دندان ندارند توصیه به مصرف آب یا رب آن می‌شودکه هضم بسیار آسان و جذب سریعی دارد و سریعا تبدیل به انرژی در بدن شده و باعث شادابی جسم و روح می‌شود.

رب سیب از حرارت دادن غیرمستقیم آب سیب به دست می‌آید به اینصورت که می‌توان ۲ الی ۳ لیتر آب سیب را در ظرف شیشه‌ای مقاوم به حرارت ریخته، روی کتری که به صورت ملایم در حال جوشیدن است گذاشته، بعد از حدود ۱۲ ساعت، آب کاهش حجم داده و رب سیب که دارای قوام عسلی است تشکیل می‌شود.

هر یکی دو قاشق از رب سیب از نظر محتویات و خواص معادل یک سیب کوچک می‌باشد با این تفاوت که هضم و جذب بسیار راحتی دارد و از بهترین خوراکی‌ها برای افراد بیمار است.

همچنین یکی از بهترین خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها برای بیمارانی است که قدرت هضم ضعیفی پیدا می‌کنند.

☜【طب شیعه】

🍏 @tebshia20🌿