آخرین مطلب

آویشن و خاصیتش و روش مصرف آن بر مبنای طب سنتی

💊💊🌀خواص آویشن

✍️از این گیاه به عنوان ضد اسپاسم، رفع تنگی نفس و سرفه ودرمان سیاه سرفه، برونشیت، عفونت ریه، سرماخوردگی، آنفلوآنزا و برای درمان نفخ و گرفتگی‌های عضلانی استفاده می‌شود.

———–❅❈❅———

🔍روش مصرف آویشن

✍️ برای مصرف این گیاه، ۱ تا ۴ گرم پودر خشک گیاه را در یک لیوان آب جوش دم کرده (به مدت ۲۰ دقیقه) بریزید. پس از صاف کردن محلول را شیرین کرده و ۳ بار در روز مصرف شود.🌹

💠عضویت در کانال نسخه های مجرب اساتید👇👇👇
لینک کانال
@noskhesonati
نشر دهید.

////////////////////////////////////

⛔️⛔️⛔️مصرف افراطی آویشن در بعضی افراد ایجاد حساسیت یاخارش کرده،صفرا را افزایش و منجر به تلخی دهان شود، حرارت بدن را بالا برده و موجب خشکی مخاطات و کم شدن خواب می شود.

https://t.me/Dr_mohebitabar

///////////////////////////

🟢 آویشن🟢

💊 کما اینکه امروزه هم توسط چند شرکت دارویی ترکیباتی از آویشن به صورت شربت در داروخانه ها موجود است که بخاطر همین خواصی است که آویشن هم از حیث مزاجی و هم حیث خاصیتی برای سیستم ریوی و سرفه دارد. اگر آویشن همراه با انجیر استفاده شود این خاصیتش تقویت می‌شود.

🚽 اگر آویشن همراه با آب کرفس استفاده شود برای شکستن و از بین رفتن سنگ ها مانند سنگ های ادراری می تواند مفید باشد و برای سهولت دفع ادرار توسط کسانی که در این زمینه دچار اشکال هستند می‌تواند مفید باشد.

🩸انجام عادت ماهانه را تسهیل می کند و کسانیکه در مدت عادت ماهانه خود مشکل دارند می‌توانند در این ایام از دم کرده آویشن استفاده کنند و یا اینکه آن را دم کرده و صاف کرده و به شرطی که به آن حساسیت نداشته باشند و توسط پزشک تجویز شده باشد داخل لگنی ریخته و در آن بنشینند.

📣به کانال «بفرمایید سلامتی» بپیوندید

👇👇👇
@DrMirghazanfari

مصرف افراطی آویشن در بعضی افراد ایجاد حساسیت یاخارش کرده، صفرا را افزایش و منجر به تلخی دهان می شود، حرارت بدن را بالا برده و موجب خشکی مخاطات و کم شدن خواب مخصوصا در فصول گرم می شود.

💠عضویت در کانال نسخه های مجرب اساتید👇👇👇
لینک کانال
@noskhesonati
نشر دهید.