آخرین مطلب

فرزندان گوشه گیر و خجالتی و ترسو و افسرده و کم اشتها ناشی از خلط سودا و راهکارهای طب سنتی

🌀فرزندان و طبایع

🔶اگر فرزند شما #گوشه_گیری می کند، می‌ترسد، خجالتی است، از جمع می گریزد و افسرده شده است، #سودا را در او درمان کنید.

♦️ اگر فرزند شما اشتها به خوردن غذا دارد ولی عملاً نمی تواند بیش از چند قاشق غذا بخورد، #سودای او را درمان کنید.

🧨هله هوله، فرآورده های ساندویچی، بادمجان سرخ کرده، عدس زیاد، کنجد زیاد، گوشت گاو و گوساله، چای شیرین و ماست زیاد، از منابع تولید #سودا هستند.
@soroshesalamati

🖍اگر ترسو هستید، یعنی قلب شما ضعیف است.

🖍قلب ضعیف ناشی از کم خونی و عدم گردش خون متوازن در بدن است. نه اینکه عضله قلب ضعیف باشد، اگر شما به تست اکو، ورزش و نوار قلب بپردازید، ممکن است بگویند قلب شما هیچ مشکلی ندارد.. و این مسئله با آنچه که به بیمار یا فرد می‌گوییم قلب ضعیف دارید، متفاوت و دو چیز جدا از هم است.

🖍کسانی که قلب ضعیف دارند، به محض اینکه یک خبر ناراحت کننده بشنوند پس می افتند و توان تفکر ندارند، دهانشان خشک می‌شود و نمی‌دانند چکار کنند، بسیار فکری هستند و دائم به همان مسئله ی ناراحت کننده فکر می‌کنند. از شدت ترس و ناراحتی خواب درست و حسابی ندارند. طمأنینه و آرامش ندارند و قدرت تسلط بر استرس ندارند. افراد استرسی هستند و مدام استرس هر چیز کوچک و بزرگ دارند. از پله که بالا بروند نفس نفس می زنند..کمی که راه بروند زود عرق می کنند و تشنه می شوند..

🖍اینگونه افراد، تاب تحمل پایینی دارند و طاقت و صبرشان کم است.

🖍مادرانی که قلب ضعیف دارند، معمولا در دوران بارداری، تشکیل قلب در جفت آن ها انجام نمی‌شود ، و جنین دچار ثبات نیست و رحم آن ها استحکام لازم، جهت تقویت و نگهداری جنین را ندارد.

🖍این افراد اصلا توان ریسک کردن در هیچ مسئله ای را ندارند و به محض اینکه کوچکترین خللی پیش آید یا با مانع و سدی در راه و زندگی خود مواجه شوند یا اتفاقی بیوفتد، ناراحت و ناامید می‌شوند و می‌گویند 👇🏻

“بدبخت شدم” “نابود شدم” و از این دست جمله ها..

🖍به قول معروف دل و توکل ندارند و اگر یک یک اتفاق ناخوشایند بیوفتد زمین و زمان را به هم می‌دوزند و تقصیر ها را گردن این و آن و زن یا شوهر یا پدر و مادر خود می‌اندازند و توان ایستادگی ندارند.

📕👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻امروزه اکثر مردم به خاطر خوراک ناسالم، مصرف مداوم چای و قهوه و گوشت مرغ و ماهی و… خوراک غیر طیب،و به ویژه مصرف روغن نباتی و ناسالم 👉🏻👉🏻👉🏻که عامل بدبخت شدن قلب و انسان است، اینگونه شده اند…. 👆🏻👆🏻👆🏻این جامعه، جامعه ای است که هیچ وقت پیشرفت نخواهد کرد، مردم همیشه نا امید هستند و قدرت ایستادگی مقابل ظلم و زور را نخواهند داشت. مردم اینگونه جوامع همیشه تسلیم هستند و حسرت سرابی که در خارج از کشور و جامعه شان به آن ها نمایش داده می‌شود را می‌خورند.

🖍اگر خصوصیات فوق الذکر را دارید،دستور فالوده سیب را حداقل تا ۴٠ روز انجام دهید
@soroshesalamati