آخرین مطلب

محصولات‌_تراریخته‌ یعنی‌‌ چه؟

⁉️ #محصولات‌_تراریخته‌ یعنی‌‌ چه؟

‼️ شرکت های صهیونیستی_آمریکایی اولین تولیدکننده‌ی #تراریخته هستند. محصولات #تراریخته، اصطلاحاً به محصولاتی گفته می‌شود که با #دستکاری_ژنتیکی، از حالت عادی خارج شده‌اند. برای مثال، انتقال ژن یک حیوان مقاوم به سرما، به میوه‌ی گوجه‌فرنگی تحت شرایطی، سبب مقاومت گوجه‌ی دستکاری شده (تراریخته) نسبت به سرما خواهد شد، یا انتقال یک ژن مقاوم نسبت به سم یا انواع ژن‌هایی که خواص بی شمار دیگری را منتقل می‌کنند.

💥 خطرناک ترین مورد درباره این محصولات، عدم شناسایی و یا لاپوشانی عوارض به‌ دلیل مقاصد سازمان های تجاری و سیاسی جهان، درمورد این محصولات و احتمال بروز عوارض بسیار شدید و غیرقابل بازگشت طی طولانی مدت و در نسل های بعدی کشورهای هدف “از جمله ایران” است. استفاده‌ی قدرت های جهانی از محصولات تراریخته خصوصاً ایالات متحده، جهت بهره‌برداری تجاری و همچنین قابلیت استفاده از این محصولات، برای ضعیف کردن و وابستگی کامل کشورهای هدف، احتمال بروز خطرات جبران ناپذیری را مطرح می‌سازد، به‌ طوری که وزیر خارجه‌ی کشورمان سال‌های پیش، از آن به عنوان یک «سلاح» نام برد. وقتی یک قطعه از «دی ان‌ ای» یک جاندار یا یک ژن کامل از یک جاندار را جداسازی نموده و به درون مجموعه ژن‌های (ژنوم) یک موجود دیگر وارد کنیم، موجود جدید، تراریخته (دستکاری شده‌ی ژنتیکی) نام می‌گیرد. به طور خلاصه به تراریخته‌ها GMO هم گفته می‌شود.

✍️ پی نوشت
بسیاری از کشورها ( حداقل ۳۷ کشور) مانند کشورهای اروپایی که برخی سابقه ی مصرف تراریخته‌ها را داشته‌اند، پس از عوارض بسیار آن ها و سمومشان، اکنون کشت محصولات دستکاری شده را منع نموده‌اند.
‼️ احتمالاً مواردی مانند مسمومیت مرگبار ناشی از خیارهای تراریخته در اروپا و شیوع سرطان‌ها و انواع بیماری‌ها، در این تصمیم گیری‌ها بی‌ تأثیر نبوده‌اند.

🔍 با توجه به حائز اهمیت بودن این موضوع بسیار مهم، لیستی از برخی اقلام دستکاری شده‌ی ژنتیکی (تراریخته) را در اختیار شما‌ قرار می دهیم.

✅ برخی محصولات #تراریخته از قرار زیر می باشند👇

⬅️ سیب زمینی، خیار درختی و گلخانه ای، توت فرنگی، هویج فرنگی، نخود فرنگی، گوجه فرنگی، کلم بروکلی، کاهو چینی، میوه‌های وارداتی پروتزی و مینیاتوری فاقد طعم و مزه، ذرت و فرآورده‌های آن، سویا و فرآورده‌های آن، کانولا، برخی گونه‌ی پنبه دانه، پرتقال تامسون، گریپ فروت، هلو انجیری، شلیل انجیری، ملون، مرغ سبز و هورمونی، تخم مرغ ماشینی، چای سبز، چای سیاه، چای سفید، فلفل دلمه‌ای( سبز، سفید، زرد، نارنجی و قرمز)، گاو سیاه و سفید، بز وارداتی، کاج آمریکایی، خرمای پیارم، ماهی پرورشی ( قزل آلا، سالمون، تیلا پیلا و …)، کلزا، روغن های جامد و مایع بازاری، بادمجان سیاه، برخی از انواع چغندر قند، یونجه و …
@soroshesalamati

🔆💠🔅💠﷽💠🔅

🔴عاقبت مصرف تراریخته در نسل های بعدی

✍️تراریخته نه تنها به خود ما آسیب می‌رساند، بلکه مصرف تراریخته،موجب بهم خوردن ریخت مهندسی شده‌ی بدن میشود و این بهم ریختگی قابل انتقال به فرزندان است!

🌽ذرت
🧀سویا

تراریخته از عوامل اصلی شیوع سرطان و بیماری‌های گوارشی و کبدی است، اگر مردم از زیانهای مصرف محصولات تراریخته آگاه نشوند در سالهای آینده با افزایش انواع سرطان، بیماری کبدی، کلیوی، گوارشی روبرو می‌شویم…

ذرت مکزیکی که در مغازه ها فروخته می شود و امروزه پر طرفدار است، معمولا از دانه ذرت وارداتی تهیه می شود. ۷۵ درصد ذرت های وارداتی اصلاح شده یا #تراریخته هستند و استعداد سرطان زایی دارند، بنابراین از مصرف ذرت مکزیکی موجود در مغازه ها خودداری کنید و مخصوصا به اطفال ندهید.

☜【طب شیعه】

🍏 @tebshia20🌿

////////////////////////////////////

🔆💠🔅💠﷽💠🔅

✅ تا می توانید محصولات فرآوری شده و شرکتی مصرف نکنید

✍️بسیاری می پرسند که در این شرایط که انواع مواد افزودنی همانند: اسانس های مصنوعی، مواد رنگ دهنده شیمیایی، شیرین کننده های مصنوعی، مواد نگهدارنده، طعم دهنده های شیمیایی ومواد مضر وارد سبد غذایی خانواده ها شده است چه راهی پیش بگیریم ؟؟؟ پاسخش راحت است : تا می توانید از محصولات فرآوری شده وشرکتی استفاده نکنید .

هنگامی که روی یک یا چند نوع ماده اولیه فرآوری انجام شود دیگر تشخیص نوع مواد اولیه مصرفی تقریباً غیر ممکن می شود وشناسایی آن برای مصرف کننده بسیار سخت است . برای مثال : شما چه می دانید شکر به کار رفته در نوشابه چه نوع شکری است؟ وچه مقدار ماده افزودنی به این نوشابه اضافه شده است ؟ شما از کیفیت رنگ نوشابه مطمئن نیستید ؟ شما از مواد طعم دهنده وافزودنی های نوشابه با خبر نیستید ؟ (در صورت عدم تطابق با برچسب متوجه آن نخواهید شد).

ویا در سوسیس وکالباس، پفک، چیپس، همبرگر و… نمی دانید از چه محصولات اولیه استفاده شده است برای مثال : در سوسیس وکالباس به هیچ وجه متوجه نمی شوید از چه ماده اولیه استفاده شده است ؟ بعد از مدتی وزارت بهداشت اعلام می کند استفاده از تاج خروس در کالباس ممنوع است !!! عده ای می گویند این محصولات برچسب دارند : بسیاری از مواد مصرفی با مواد درج شده روی برچسب متفاوت است برای مثال : مگر برای تولید پفک ها از ذرت دامی استفاده نمی شد؟ مگر اینها بر روی برچسب درج شده بود؟ سرطان زا بودن افزودنی ها را که روی برچسب درج نمی کنند!!!

💥 لذا تا می توانیم از مواد اولیه استفاده کنیم همچون صیفی جات، سبزی جات و… که شرکتی نمی باشند وفرآوری روی آن اتفاق نیفتاده است (بسیاری از کارخانه ها جهت تهیه محصولات غذایی ملزم به استفاده از مواد افزودنی شیمیایی مضر به محصولات خود همچون نگهدارنده ها هستند)

☜【طب شیعه】

🍏 @tebshiia20🌿