آخرین مطلب

امواج مضر در بدن و رفع آن با با وضو

📚🔴 رفع #امواج_مضر با وضو

♻️ در احادیث آمده است که #آب_وضو را خشک نکنید…

دلیل پزشکی آن است که بدن در برابر سرمایی که حس می‌کند خود به خود درجه حرارت را بالا می‌برد تا آن را خشک کند
این تحریکات باعث بهبود و افزایش گردش خون و ورود اکسیژن بیشتری به بافت‌ها و عضلات زیر پوست شده که باعث #شادابی و #نشاط می‌شود.

امروزه هم بارهای الکتریکی زائد در اثر تحریکات مغناطیسی و الکتریکی اطراف ما همچون نیروگاه های برق، موبایل، تلویزیون و سشوار بر #مغز تاثیر می‌گذارد و این اثرات در نواحی که تحریکات عصبی بیشتری دارد، خطرات جدی‌تری را به دنبال دارد.

این نواحی دقیقا همان نواحی شست‌وشوی وضو است (سر، صورت، دست، مچ دست و پا). که بهترین و ارزان‌ترین و بی‌خطرترین راه برای دفع این امواجِ زائد، آب است که در وضو باعث انتقال بارهای ساکن از بدن به اطراف می‌شود.

همچنین امروزه اثرات وضو در پیشگیری از #سرطان_پوست که از عوارض تابش آفتاب و اشعه UV است توسط دانشمندان اثبات شده است.

عضویت در کانال👇
📡 @www_irismed_ir

//////////////////////

🔴تدابیری جهت کاهش عوارض امواج

♻️ مغز یکی از ارگان‌های حیاتی بدن انسان است و امواج موبایل، بیشترین صدمه را به این عضو بدن وارد می‌کند.

🔹امواج، حرارت غیر طبیعی در مغز ایجاد می‌کند که باعث کاهش رطوبت غریزی می‌شود درحالیکه رطوبت غریزی برای سلامت تن لازم است، ولی حرارت ایجاد شده توسط امواج، نمی‌تواند از رطوبت عارضی بدن(رطوبات زائد بدن) بکاهد، زیرا قوام رطوبات عارضی زیاد است.

🔹در صورت استفاده زیاد از امواج، رطوبت مغز بزرگسالان کاهش می‌یابد و مغز دچار خشکی می‌شود که وزوز گوش، سوت گوش، سبک‌شدن خواب، عصبانیت و تومورهای سرطانی در دراز مدت به دنبال دارد. این عارضه در کودکان باعث اختلال و کاهش در رشد می‌شود.

🔹برای کم کردن عوارض امواج، باید از رطوبت‌بخش‌ها استفاده کنیم؛ در گرم مزاجان استفاده از میوه و آبمیوه‌های متناسب با مزاج و فصل مثل هندوانه و هلو برای تابستان، مناسب است.
در مزاج سرد و خشک(سودا)، میوه های خربزه، طالبی و گرمک کمک کننده است و در مزاج سرد و تر(بلغم)، مصرف سیب، آب سیب‌طبیعی، گلابی و انجیر تازه مناسب است.

🔹درضمن روغن‌مالی بدن با روغن‌های رطوبت‌بخش، مثل روغن بادام‌شیرین، روغن‌بنفشه با پایه بادام‌شیرین و چکاندن روغن بادام‌شیرین در بینی و گوش کمک کننده است.

🔹خطر امواج تلفن همراه در هنگام صحبت کردن از هر زمان دیگر بدلیل کم و زیاد شدن امواج، بیشتر است لذا از هندزفری استفاده کنید و قبل از وصل شدن ارتباط، گوشی را روی گوشتان نگذارید.

#امواج
#خشکی_مغز
#استاد_صادقیان
#مرجع_طب

عضویت در کانال👇
📡 @www_irismed_ir