آخرین مطلب

زانو درد و مفاصل درد و راهکارهای طب سنتی

‌ ✳️معجون درمان #درد #زانو و #مفاصل

اگر از ان دسته افراد هستید که از درد زانو و ورم مفاصل رنج می برید دیگر نیازی نیست از داروهای شیمیایی برای تسکین درد استفاده کنید . معجون گیاهی فوق العاده ای برای درمان درد زانو و مفاصل توصیه می کنیم که طبق بررسی های انجام شده مواد تشکیل دهنده این معجون به طرز معجزه آسایی بر روی مفاصل تاثیر می گذارند و افرادی که به طور منظم از آن استفاده کنند می توانند اثرات تسکین درد را در خود مشاهده کنند .

افرادی که به علت بیماری های مفاصل قادر به راه رفتن نبودند پس از مصرف یکماه از این مخلوط توانستند هر روز بهتر از روز قبل و بعد از یکماه بدون هیچ دردی شروع به راه رفتن کنند .

⭕️طرز تهیه معجون درمان درد زانو و مفاصل :

یک قاشق چای خوری پورد دارچین + یک قاشق چای خوری پودر زنجبیل + یک یا دو قاشق مربا خوری عسل + یک لیوان شیر ( کسانیکه نمی توانند شیر بخورند ، می توانند از آب جوش و یا چای سبز که سرشار از آنتی اکسیدان است و درد آرتریت را کاهش می دهد استفاده کنند ، نیکوتین موجود در چای سبز مسکن خوبی برای درد زانو و مفاصل می باشد ) را مخلوط کرده و میل کنید .

💖حکیم سیدمرتضی موسوی 💖

@tebemosavi2

علت درد پشت زانوها چیست؟

خیلی از مراجعه کنندگان به همراه درد قسمت داخلی زانو در پشت زانوهایشان درد شدید و با علائمی‌مانند : التهاب پشت زانوها ، تورم توپی شکل در پشت زانوها ، جمع شدن مایع اطراف زانوها ، حس قفل شدن زانوها ، صدا دادن زانوها

چه عللی باعث بروز علائم فوق به همراه درد و تورم پشت زانوها میشود ؟

۱.ایجاد کیستی بنام کیست بِیکر یکی از علل بسیار شایع درد پشت زانوها میباشد.
۲.ساییدگی و از بین رفتن غضروف زانوها با گذر زمان باعث آرتروز زانوها میشود این التهاب به وجود آمده ناشی از آرتروز ، در پشت زانو تجمع میکند و باعث درد میشود.
۳.در ورزش حرفه ایی به علت صربه های وارد شده مکن است مینیسک های زانو دچار پارگی اندک یا کامل شود که همراه با التهاب است و در اثر التهاب آب در فضای زانو تجمع پیدا میکند و باعث درد میشود.
۴.گاهی در تصادف ، افتادن و … در اثر وارد شدن ضربه های ناگهانی به زانوها میتواند التهاب شدید به همراه تورم ایجاد کند که درد فراوانی را پشت زانو یا حتی زیر زانو را دارد.

🌿 @TebbolAeme 🌿