آخرین مطلب

مقعد و باسن با جوشهای چرکین قرمز و یاقهوه ای و نزدیکی با نگاهی به طب سنتی چیست

سوال

ظاهرشدن دملهای چرکین در کنار مقعد و باسن و قرمزشدن و یا قهوه ای شدن باسن   مدتی است دملی بالای مقعدم در اومده بود اصلا نمیتونستم بیشینم ولی الان خوب شده و الان یبوست توام با خونریزی مقطعی و ترشح دمل زرد و با بوی مشمزکننده دارم و   من مشکلم این خونریزی و بوی بدش هست فقط از راه مقعد با همسرم نزدیکی داشتم و و الان روزی سه بار لباس زیر تعویض و خسته شده ام ؟

 پاسخ 

با عرض معذرت بانوان ازدواج کرده نبایستی راضی به ارتباط جنسی از راه دبر ( مقعد) شوند چون کلکسیونی از بیماری فیستول مقعدی بر آنها وارد میشود

پاسخ دوم

نزدیکی مرد به مقعد همسرش از نظر طب سنتی چه مصائبی بر زن ایجاد میکند

سبب پارگی حواشی مقعد و خونریزی بیرونی + سبب خونریزی داخلی + وارد شدن اسپرم مرد به روده زن و عفونت های گسترده + ایجاد سرطان روده + بروز رنگ زرد+ لرزیدن پاها و دستها+ بروز افسردگی + اختلال عادت ماهانه با خونریزی ها + شهوت زن به علل ارضانشدن سبب بوجود آمدن غدد گوناگون میوم و کیست ها در رحم میشود + تهوع  مستمر توام با استرس و دلشوره + ازدست دادن کنترل باد شکم پس از چندسال + گشاد شدن سوراخ مقعد+ بالارفتن حجم لگن زن و بالاخص باسن + پارگی روده +بروز بوی بد+ بروز دندان زرد+ فعال شدن بیماری کیسه صفرا+ سیاتیک لگن زن+ بروز سوزاک + اضطراب و دلشوره مستمر و ازبین رفتن آرامش + عزلت و غم گرفتگی از زندگی ناموفق در زن + ترشخات مشمئز کننده و…….

این عفونت علل متعددی منجمله عفونت + یبوست + غلظت خون درلگنچه و…دارد و حتما یک تست آزمایشگاهی خون داشته باشید

پاسخ راهکار پلکانی سوم

?آبزن لگنچه و مقعد برای دفع یبوست و بواسیر ( همورویید )؛:

گیاهان ( ختمی و بنفشه و پنیرک و گلسرخ و کاسنی و تخم گشنیژ) هرکدام ۵۰ گرم تهیه کرده ‌ و سپس مخلوط شده و به هفت قسمت تقسیم کرده وبرای هرروزو یا ۴۸ ساعت یکبار را یک بسته در یک قابلمه بزرگ انداخته و هفت پارچ آب جوش ریخته و به مدت ۲۰ دقیقه جوش آرام زده و سپس صافش کرده و گرماگرم در داخل آبزن به مدت ۲۰ دقیقه بنشینید و تا هفت بار تکرارشود

باز میتوانید یک دوره دیگر اجرا کنید مصرف این فرمول برای بانوان باردار + بانوان در ایام پریود ممنوع هستند

?اگر دارای عفونت درمجاری روده و مجاری ادراری هستید حتماگیاهان بابونه و شیرین بیان هم به آبزن اضافه کنید. علامتش سیاه بودن رنگ مدفوع و بوی مشمئزکننده مدفوع است .

?دود عنبر نسارا را در کاسه توالت یا به روش کرسی انجام بدهد.

راهکار چهارم

? عرق های خارشتر با اندکی عسل خوردنش در دفع عفونت موثراست.

?نصف استکان آویشن را در یک لیوان اب خنک بخوردتا عفونت خشک شود.

ادویه جات کاهش یابد .

ماالشعیربه لیمو و تلخ را بخورد روزی تا دو لیوان.

?خرما خوری زیاد گاهی مواقع جوشهای چرکین بدبو هم در نشیمن گاه بوجود میاورد

کندردودش یا خوردنش به اندازه یک نخود

راهکار پنجم : برای دفع فیستول مقعدی ( چرک های متنوع داخل مقعد ) از استاد علی مهربانی

گیاهان شامل پوست انار خشک شده + گلنار + تخم مورد + مازو به نسبت مساوی مخلوط و دمنوش کرده و هرروز در داخل آن بنشیند .و اگر فرد مزاجش صفراوی غلیظ است به آبزن فوق کتیرا هم افزوده شود .

تغذیه غلیظ مطلقا ممنوع

برای هر ۲۰ روز تعداد ۸ زالوی بهداشتی تحت نظر پزشک طب سنتی برای سه دوره در اطراف سوراج مقعد گذاشته شود .

??راهکارهای جانبی و لیکن باید با حوصله انجام شود :::

مقدار ۵۰ گرم از برگهای تازه ازگیل را در یک لیتر آب به مدت ۱۵ دقیقه بجوشانید و پس از خنک شدن با پارچه ی نازکی صاف کنید و روزی سه بار از آن در دهان بگیرید ، برطرف می شود .

– یک نکه کوچک پوست انار ( باندازه ی یک سکه ) را ، گرد قیچی کنید و از سمت داخل سفیدی و پیه آنرا بتراشید و نازک کنید . روی آبسه یا پیله ی دهان بگذارید به مدت یک ساعت بماند . سپس آنرا عوض کنید . این کار را آنقدر ادامه دهید تا آبسه سر باز کند .

– سیر پخته را اگر با شیر مخلوط نموده ضماد تهیه کنند و در محل آبسه ( دمل ) قرار دهند برای گشودن هر نوع آبسه حتی آبسه دندان مفید است .

– نعنا برای درمان آبسه پستان اثر شفابخش دارد . برای این منظور باید کوبیده ی نعنا را با آرد جو خمیر کرده بصورت ضماد بر روی پستان قرار دهند و روزی چند مرتبه تکرار نمایند تا نتیجه ی مطلوب حاصل گردد .

– عدس را چنانچه در سرکه بپزند و بصورت خمیری نرم بر روی قطعه پارچه ای گذاشته بشکل ضماد در محل ورمهای چرکی آبسه قرار دهند آنرا تحلیل می برد .

– اسپرزه ی پخته را چنانچه روی پارچه قرار داده بصورت ضماد در محل دمل قرار دهند ، برای گشوده شدن آن مفید است .

– برای درمان آبسه لثه جوشانده ۳۰ – ۵۰ گرم ریشه ی ختمی را در یک لیتر آب بر پوست مالیده یا ضماد می کنند و یا دهانشویه می نمایند . لازم بتذکر است که محلولهای شستشو باید نه سرد باشد و نه گرم ، بلکه درجه ی حرارت معتدل داشته باشد .

– انجیر برای معالجه آبسه ها مفید است . برای این منظور خمیر انجیر با آرد جو و گندم را بصورت ضماد روزی ۲ مرتبه در محل قرار دهید .

– پیاز پخته شده در گرم را اگر بر روی آبسه قرار دهند موجب سر باز کردن آن می شود.

– ضماد شلغم را برای رفع آبسه مصرف می کنند.

– شیره انگور را با کمی ختمی پخته بصورت ضماد بر روی دمل قرار دهند گشوده می شود .

– آرد باقلا را به شکل ضماد روی آبسه می گذارند ، زخم آنرا به سرعت التیام می دهد .

– ترشک را بکوبید و بپزید و بشکل فرنی در آورید و بصورت ضماد استعمال کنید . آبسه های چرکی را خیلی زود می رساند و آنرا بر ظرف می کند.

– میوه زیتون اگر خوب رسیده باشد ، آنرا بکوبید و نرم کنید و بشکل ضماد روی آبسه بگذارند ، بزودی آنرا خواهد رسانید و سر آنرا باز خواهد کرد.

?: یکی از اینها را میتوانید بکار ببرید البته اگر دمل واقعی باشد