آخرین مطلب

جنسیت فرزند پسر و دختر دارشدن و روشهای باروری با نگاهی به طب اسلامی و سنتی چیست

★تعیین #جنسیت فرزند★

** #پسر دار شدن**

اصلی ترین دستور تغذیه ای وارد شده در احادیث شریف برای پسردار شدن، خوردن کاسنی است. کاسنی علاوه بر تاثیر مطلق در درمان ناباروری، باعث پسردار شدن هم می شود. احادیث وارد شده در مورد کاسنی، بسیار زیاداست .

* امام صادق (علیه السّلام) می فرمایند: «عَلَیْکَ بِالْهِنْدَبَاءِ فَاِنَّهُ یَزِیدُ فِی الْمَاءِ وَ یُحَسِّنُ الْوَلَدَ وَ هُوَ حَارٌّ لَیِّنٌ یَزِیدُ فِی الْوَلَدِ الذُّکُورَهَ:

بر تو باد]خوردن[ کاسنی که آب [کمر] را افزون و فرزند را زیبا می کند و و[مزاج] گرم ملایمی دارد که فرزند پسر را زیاد می کند.» 

چند مطلب در روش خوردن

کاسنی باید صبح زود که ژاله صبحگاهی بر روی آن نشسته است مصرف شود.

از تکاندن، خرد کردن و تمیز کردن آن خودداری شود؛ به عبارت دیگر باید برگ کاسنی را به آرامی چید و بدون گردگیری یا شستن، به همراه آبی که روی آن نشسته است میل کرد. در روایات شریف تصریح شده است که این قطرات آب که روی کاسنی نشسته اند از بهشت آمده اند و همین ها هستند که باروری را افزایش می دهند.

مطلب بعدی اینکه ما امتحان کردیم کسانی که موسسه رویان رفتند و.نتیجه نگرفتند

اما با مداومت بر مصرف کاسنی لقاح صورت گرفته واستروژن زن تغییر پیدا کرده

پس مداومت بر خوردن کاسنی باید بشه

اگر چه بنده به شخصه عرق کاسنی را برای افراد نابارور تجویز می کنم و از نتیجه آن هم راضی هستم؛ امّا آنچه که در احادیث به خوردن آن سفارش شده است« سبزی کاسنی» است؛ بنابراین خوردن عرق کاسنی و تخم کاسنی نمی تواند نتایج گفته شده در روایات را به طور کامل به همراه داشته باشد؛ ولی خالی از نتیجه هم نخواهد بود.