آخرین مطلب

سرکه سیب و خاصیت درمانی گسترده بر مبنای طب سنتی

💊💊💊سرکه سیب میکروب ها را از بین می‌برد، پوست را نرم می‌کند و بوی بد پا را از بین می‌برد !🍎

▫️یک تشت را از آب گرم پر کنید و سرکه سیب را به آن اضافه کنید. نسبت آب به سرکه باید ۴ به ۱ باشد

+ ۲۰ دقیقه پاهایتان را دورن تشت بخیسانید و بعد از بیرون آوردن پاها از تشت، پاشنه پاهایتان را به آرامی سنگ پا بکشید.
🌺 @drhasanati☘️
اگر سرگیجه ناشی از غلبه صفرا دارید و یا باد درگوشتان می پیچد
تا هفت مرتبه روزی یکبار هفت قطره سرکه سیب به پیشانی و روی بینی و پشت گوشتان بمالید

//////////////////////////////////

💊💊💊⚪️معجزه یک قاشق سرکه سیب

🔹آیا تا به حال چیزی درباره فواید نوشیدن یک قاشق غذاخوری سرکه سیب در روز شنیده اید؟ اگر این گونه نیست، باید بدانید که سرکه سیب محصولی فراتر از یک چاشنی سالاد محسوب می شود.

🔸کمک به گوارش
🔸مفید برای دیابت
🔸پیشگیری ازبیماری قلبی
🔸سم زدایی کلیه ها
🔸پیشگیری ازیبوست
🔸رفع گرفتگی بینی
🔸کمک به کاهش وزن
🔸بدن راقلیایی میکند

👈 دو روش برای نوشیدن سرکه سیب وجود دارد. گزینه ساده نوشیدن یک قاشق غذاخوری سرکه سیب است. اما اگر عطر و طعم آن برای شما بیش از اندازه قوی است، می توانید آن را در یک لیوان آب، سرد یا گرم، ترکیب کرده و مصرف کنید.
🌺 @drhasanati☘️

//////////////////////////////

💊💊💊خواص سرکه سیب خانگی:

هضم غذاهای سنگین و چرب را آسان می کند_نفوذ عامل غذایی به بافته را سریع می کند_کسانی که به دلیل کمبود صفرا دچار سوء هضم هستند به آنها کمک می کند که غذا روی معده آن ها نماند و سنگینی نکند و زودتر هضم و جذب شود_اگر همراه گوشت یک قاشق سرکه بریزید تا بپزد مضرات سرطان زایی آن را کاهش می دهد و باعث دفع اورات ها می شود_عفونت های خونی و صفراوی را ازبین می برد_تلخی دهان و مزاج را پاک می کند_قلب را روشن کرده و به آن صفا می دهد_لثه ها را محکم می کند _ تشنگی را برطرف می کند _از خونریزی داخلی جلوگیری می کند و انگل را از بین می برد _کسانی که دچار کبد چرب و سنگ کیسه صفرا و سنگ کلیه و مثانه و پروستات هستند با روغن زیتون یا عسل میل نمایند (با روغن زیتون بصورت سالاد و با عسل به صورت شربت )_با کمی عسل زیر چشم ضماد کرده سیاهی زیر چشم را از بین می برد _برای مبتلایان به درد مفاصل ،ضعف اعصاب ، ضعف امشاء و در سرماخوردگی و تب از آن پرهیز کنید _کسانی که سر درد کهنه دارند موقع عود سر درد های میگرنی با بو کردن سرکه سردرد تسکین می یابد حتی کسانی که در آفتاب دچار سر درد می شود_بهترین ضدعفونی کننده سبزیجات و میوه ها یک قاشق غذاخوری سرکه در یک لیتر آب

#خواص_سرکه_سیب_خانگی
#سرکه_سیب_خانگی