آخرین مطلب

توت فرنگی و خاصیت آن بر مبنای طب سنتی

✅ آهن موجود در توت فرنگی باعث افزایش تولید خون در بدن شده و برای افراد کم خون و کودکان ضعیف اثر‌درمانی دارد،همچنین سلول های بدن را فعال تر کرده و باعث شادابی آنها میشود.

آنچه نمیدانستی🤔👇
https://eitaa.com/joinchat/349241597Ccfa393e1d8

////////////////////////////

💊💊💊🔸توت فرنگی
توت فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و فیبر است که می تواند سطح قند خون را کنترل کند.

⚠️مقدار مصرف: سه چهارم فنجان توت فرنگی
گلخانه ای ممنوع

💉 @diabet_iran💊

///////////////////////////////////

✴️از تنظیم فشارخون تا تقویت سیستم ایمنی با میوه جذاب توت فرنگی

پیشگیری از سرطان
ویتامین C یکی از آنتی اکسیدان‌هایی است که می‌تواند در پیشگیری از سرطان کمک کند، زیرا یکی از بهترین‌ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن است.

🍓 به سلامت قلب کمک می‌کند
به گفته بنیاد قلب کانادا، سکته مغزی و بیماری‌های قلبی یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در بین زنان کانادایی است. خوشبختانه، مزایای توت فرنگی شامل تقویت کننده‌های قدرتمند سلامتی قلب است.

🍓 التهاب بدن را کاهش می‌دهد
آنتی اکسیدان‌ها و فیتوشیمیایی‌های موجود در توت فرنگی همچنین ممکن است به کاهش التهاب مفاصل کمک کنند که می تواند باعث آرتروز و منجر به بیماری‌های قلبی شود.

🍓 تقویت سیستم ایمنی بدن
توت فرنگی منبع عالی ویتامین C است. جالب است بدانید که توت فرنگی سرشار از ویتامین C است و زمینه ساز افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن می‌شود.

🌿 @TebbolAeme 🌿

/////////////////////////////////////////////

🔸دانه‌های سیاه درون کیوی حاوی ویتامین D است که استخوانساز است و از راشیتسم و نرمی استخوان جلوگیری میکنند🥝

🔸دانه های توت فرنگی منبع اسیدفولیک هستند و از کمخونی جلوگیری میکنند🍓

////////////////////

🟢توت فرنگی🟢

🔸در طب سنتی اشاره چندانی به این میوه نشده ‌است. با توجه به خصوصیاتش طبع سرد و تر دارد و اگر ترش باشد طبع آن رو به خشکی می‌رود و کمی قابض خواهد بود.

🔸هرچه رسیده تر و شیرین تر باشد، سردی آن کمتر و خاصیت لینت دهندگی پیدا می کند. مصرف زیاد توت فرنگی برای سرد مزاجان مناسب نیست. افرادی که مبتلا به آلرژی هستند باید در مصرف آن احتیاط نمایند.

🔸مصلح توت فرنگی عسل و گرمی جات است. شربت و مربای توت فرنگی متعادل تر بوده و در آن، سردی میوه کاهش یافته است؛ از این رو مصرف آن برای سردمزاجان مشکلی ایجاد نمی‌کند.