آخرین مطلب

دیابت درمانی بر مبنای طب سنتی با سبزی ریحان

🌱دیابتی ها ریحان بخورند🌱

از نظر طب سنتی گیاه ریحان یک گیاه عالی برای کنترل و مدیریت بیماری دیابت می باشد.

🇮🇷🇮🇷در یک تحقیق در بین گیاهان ضد دیابت، مشخص شد که ریحان تاثیر به سزایی در کاهش قند خون دارد.

✅ درمان درد های مفصلی
✅ کاهش قند خون ۵۰۰ به ۲۰۰
✅ درمان گزگز پا
حتی اگر اعتماد به درمان کامل دیابت ندارین ، میتونین کاری کنین عوارض دیابت تو بدنتون به صفر برسه و تو این پروسه متوجه میشید که دیگه نیازی به مصرف هیچگونه قرص ندارید .
برای مشاوره و درمان به آیدی زیر پیام دهید 👇👇👇

@Drsinozit
پوشیدن جوراب
اگر به دیابت مبتلا هستید، برای جلوگیری از قطع عضو در دیابت به‌هیچ‌عنوان نباید پابرهنه راه بروید. زیرا این موضوع می‌تواند خطر آسیب به پوست پا را چند برابر افزایش دهد.

سعی کنید در خانه و قبل از پوشیدن کفش حتما از جوراب‌های نخی و تمیز استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که جوراب‌های تنگ برای شما مناسب نیستند و موجب کاهش جریان خون به پا می‌شوند.
پوشیدن کفش مناسب
خریدن کفش راحت یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید بعد از ابتلا به دیابت انجام دهید. کفش‌هایی را خریداری کنید که دارای کفی طبی هستند و فشار اضافی به پا وارد نمی‌کنند. از پوشیدن کفش‌های تنگ، پاشنه بلند و باریک جدا خودداری کنید، زیرا این کفش‌ها موجب آسیب به پا می‌شوند. در صورتی که نمی‌توانید کفش موردنظرتان را پیدا کنید و یا سایز پاهایتان با هم متفاوت است، می‌توانید از کفش‌های سفارشی ارتوپدی با طراحی خاص که دقیقا برای پاهای شما ساخته شده استفاده کنید.
عدم استعمال دخانیات
سیگار کشیدن گردش خون را مختل می‌کند و میزان اکسیژن‌رسانی به بافت‌ها را کاهش می‌دهد. برای جلوگیری از بدتر شدن زخم‌ها و بهبود درمان بهتر است هر چه زودتر سیگار کشیدن را کنار بگذارید.
@cilinic_salamat
09148788351 فرتاش

///////////////////////////////////////////////////////////

🌹سبزیجات مفید برای کنترل تدریجی دیابت
۱- شوید
۲- شنبلیله
۳- بروکلی
۴- خرفه
۵- مارچوبه
۶- اسفناج
۷- تربچه
۸- کاهو
۹-شاهی
۱۰- خربزه تلخ
۱۱- کدوی سبز
۱۲- گوجه فرنگی( رسیده)
۱۳- گل کلم
۱۴- بروکلی

۱۵- هویج
۱۶- قارچ