آخرین مطلب

کرونا و روشهای بعد از بهبودی برای مدیریت ریشه های کرونا در بدن بر مبنای طب سنتی

📚📚💠توصیه های مهم پس از بهبودی از بیماری کرونا _ از استاد طالقانی👇

⭕️برخی افراد که دچار درگیری ریوی کرونا میشوند، اگر دقت نکنند ممکن است حتی پس از بهبود از بیماری کرونا به علت آسیب بافت اندام مانند ریه.کلیه و… برای همیشه دچار مشکلات شوند.
🔻 متاسفانه این افراد پس از بهبود نسبی از بیماری کرونا زندگی و تغذیه عادی را در پیش می گیرند و فکر می کنند بیماری کرونا کلاً از بین رفته است.
🔻 اما تجربه نشان داده است که برخی از افراد که درگیر کرونای متوسط و حاد بوده اند پس از بهبود عوارضی را در بدن خود دارند که بعضاً بعد از مدتی آن عوارض موجب ضربه به بدن میشود.
🔻 مثلاً تجربه ما در خصوص برخی از افرادیکه درگیری ریوی یا گوارشی داشته‌اند نشان میدهد حتی بعد از چند هفته پس از بهبودی؛ برخی مجدداً دچار عوارض ریوی (سرفه و تنگی نفس و…) و گوارشی (درد و استفراغ و…) می‌شوند.

♻️ لذا پیشنهاد می گردد افرادی که از بیماری کرونا رهایی می یابند:👇
🔸مدتی بعد از بهبودی نیز رژیم غذایی پرهیزات و ضروریات سته (خواب.تغذیه و…) خود را دقیقاً رعایت نمایند.
♻️بند اول)_ افرادیکه دارای کرونا با علائمی مانند تنگی نفس و سرفه بوده اند و بهبود یافته اند بهتر است ضمن رعایت پرهیزات موارد ذیل را نیز انجام دهند:👇
🔸مصرف سوپ ها و آش های موافق ریه(سوپ سبزیجات، هویچ، به، سیب درختی، شلغم، پیاز، گندم، جو و… با تنوع در فرمول).
🔸هویچ آب پز، کدو حلوایی آب پز، شلغم آب پز، زرده تخم مرغ آب پز و…
🔸روغن مالی ریه با روغن زیتون یا کنجد روزی یک بار
🔸 بخور پنیرک، عناب و مرزنجوش یک بار
🔸جوشانده عناب، پنیرک، مرزنجوش روزی یکبار

♻️بند دوم) _ افرادیکه کرونا بیشتر مشکل گوارشی،کلیوی و سردی بدن و اندام برای آنان ایجاد کرده است:
🔸ضمن رعایت پرهیزات مربوط به کرونا یعنی پرهیز از خوارکی های طبع سرد(گوجه.خیار.شیر.دوغ.ماست.پنیر.کشک.کره. سرکه.ترشی.سیب زمینی. عدس.مرغ صنعتی.ماهی. برنج(برنج خیلی کم و با مصلحات خورده شود))، غذاهای غلیظ و بدهضم و…).
🔸ضمن مصرف موارد غذایی بالا (سوپ. هویچ. کدو حلوایی شلغم زرده تخم مرغ آب پز و…)
🔸شیرین بیان، زیره، سیاهدانه، آویشن را پودر کرده و با دو برابر عسل مخلوط و حب درست کنند و یک نخود نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی تا یک هفته و سپس یکهفته دیگر نیم ساعت قبل از صبحانه و شام میل کنند.
🔸افرادیکه هریک از اندام معده،یا کلیه، یا سردی و درد هریک از اندام دارند(کمر.پاها و…) ضمن رعایت نکات بند دوم فوق الذکر روغن زیتون سه واحد با یک واحد روغن سیاهدانه مخلوط و صبح و شب به نواحی مذکور مالیده و ماساژ دهید.

💠عضویت در تنها کانال آرشیو آموزش طب ایرانی اسلامی و پیگیری و اطلاع از مطالب مهم در خصوص کرونا (استاد طالقانی) 👇
@A_ostadtaleghani
نشر دهید.