آخرین مطلب

عفونت ادراری کودکان بر مبنای طب سنتی

#درمان_عفونت_ادراری_کودکان

#نمک طبیعی یا نمک دریا و سنگ نمک طبیعی نیز پس از خرد کردن و آسیاب کردن می تواند به عنوان یک روش درمان گیاهی عفونت ادراری کودکان و بزرگسالان مورد استفاده قرار گیرد. به منظور درمان عفونت ادراری با طب سنتی کمی آب نمک طبیعی را با پارچه ای به قسمت خارجی ناحیه تناسلی بمالید و پس از مدتی با آب گرم بشویید. در غذاهای خود هم از نمک طبیعی استفاده نمایید. قبل از هر غذا و بعد از هر غذا مقداری نمک طبیعی میل نمایید.

به منظور درمان عفونت ادراری کودکان در طب سنتی می‌توانید یک ظرف پر از میوه‌های خوشمزه و البته دارای خواص ضد عفونت ادراری را برای کودکان بیاورید تا میل کنید. از جمله این میوه‌ها که به درمان عفونت ادراری کودکان در طب سنتی کمک می کنند عبارتند از کران بری، زغال اخته، پاپایا، آب پرتقال و آب لیموترش، آب آناناس، آب انگور قرمز. دقت کنید که آب این میوه‌ها را به صورت طبیعی و از میوه طبیعی تهیه کنید.

همچنین به منظور درمان خانگی عفونت ادراری در کودکان مواد غذایی آنتی بیوتیک مانند سیر، دمنوش زنجبیل، جعفری، مارچوبه، خیار، کرفس، چغندر مصرف کنید.

✨ کانال درمان های طبیعی پروفسورصادقی👇

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEvFg2lS2P6NXLgJXg

⛔️#عفونت_ادراری در کودکان.⛔️

یکی از بیماری های شایع در کودکان #عفونت_ادراری است که بر بخشی از دستگاه ادراری تأثیر می‌گذارد و اگر به موقع درمان نشود احتمال دارد در دراز مدت به سیستم دفع ادرار کودک آسیب زند که در این صورت عملکرد کلیه ها مختل می شود و نارسایی کلیه پدید می آید و همچنین باعث می شود در آینده فشار خون بالا به سراغ کودک بیاید. بنابراین درمان #عفونت_های_ادراری کودکان نباید به تعویق انداخته شود.

💢شناخت علائم #عفونت_ادراری

علامت #عفونت_ادراری در سنین مختلف متفاوت است. این بیماری در سنین نوزادی و زیر یک ماه، با علائمی به صورت تب یا کم شدن حرارت بدن، بی‌حالی، بی‌اشتهایی، تحریک‌پذیری، شلی، اسهال، کم شدن حجم ادرار، زردی و از بین رفتن واکنش‌های نوزادی خودش را نشان می‌دهد اما در سنین بالاتر با نشانه‌ هایی مانند تب، بوی بد ادرار، سوزش، تکرر و بی‌اختیاری ادرار، ایجاد شب‌ادراری، درد پهلوها و درد در ناحیه زیر شکم، قطع و وصل شدن جریان ادرار و بی‌قراری حین ادرار کردن در کودکان همراه است. یکی دیگر از علائم #عفونت_ادراری می‌تواند تب‌های غیرقابل توجیه باشد. یعنی کودکی که دچار تب می‌شود و هیچ علت دیگری برای آن پیدا نمی کنیم. این کودک ممکن است به #عفونت_ادراری مبتلا باشد.
@drkhayyamfar