آخرین مطلب

روغن حیوانی چرا زیر سوال رفته


روغن حیوانی بخورید !👌🏻

▫️روغن حیوانی دارای فواید و خواص فراونی چون: تقویت سیستم ایمنی، خواص ضدسرطانی، درمان سوختگی، تقویت چشم و مفید برای پوست می‌باشد

  • روغن حیوانی هیچ گاه در رگ‌ها رسوب نمی‌کند. آن چیز که رگ‌های قلب را می‌بندد، روغن‌های صنعتی است که امروزه در بازار فراوان است.

آنچه نمیدانستی🤔👇
@Aajayeb_jahan

///////////////////////////////////////////////

📚📚📚📕📕📕🔻🔻🔻📌 شعار بد بودن #روغن_حیوانی از کجا آمد؟

🔰 ابتدا غربی ها بودند که این شعار را مطرح ساختند و پزشکان ما نیز با استناد به مقالات آنها این شعار را مطرح نمودند؛ بدون آنکه در داخل کشور خودمان تحقیقی در این رابطه انجام دهند.

⁉️ امّا غربی ها منظورشان از روغن حیوانی چیست؟ آنها از گوسفند و گاو کمتر روغن می گیرند. عمده منبع روغن حیوانی غربی ها، خوک، نهنگ و فک دریایی است؛ که هر سه ی آنها از نظر اسلام، حرام گوشت می باشند و روغن حاصله از آنها نجس می باشد.

🔰 امّا پزشکان ما بی توجّه به این مسأله، سخنان غربی را در مورد روغن حیوانی ایرانی هم تعمیم می دهند. البته مقصّر هم نیستند.

🔰 چون در دانشگاه آنها درس خوانده بودند و با آن فرهنگ بزرگ شده بودند. پزشکان بعدی را هم همان پزشکان قبلی تربیت نمودند.

🔰 توطئه ای حساب شده برای بد نام کردن روغن حیوانی
زمانی که روغن نباتی به شکل صنعتی آن گسترش یافت، کسی به آن اقبالی نداشت.

🌿 @TebbolAeme 🌿

✅معجزات روغن حیوانی

✍️روغن حیوانی برای بازگردان قوای جسمانی کاهش یافته بیماران، زنان تازه زایمان کرده و بچه های در حال رشد خیلی مفید است. بهترین درمان برای ترک های پوستی بعد از چاقی-لاغری یا بعد از بارداری است . باعث پاکسازی روده ها و درمان التهاب روده ها میشود.

این روغن برای درمان انسداد های کبدی ، مشکلات طحال و بیماری های رسه و سرفه خشک عالی است. باعث طراوت و شفافیت پوست می‌شود . اگر روغن حیوانی را مرتب شب‌ها بر صورت بمالند و تا صبح بماند، لک صورت را پاک کرده و رنگ صورت را زیبا و صاف می کند. ماساژ بدن با این روغن سبب تسکین و التیام درد مفصل ها، تسکین دردهای عضلانی و استخوانی می شود و به گرم شدن بدن و استخوان ها کمک می کند.

☜【طب شیعه】

🍏 @tebshia20🌿
روغن حیوانی گاوی گرم است
روغن حیوانی گوسفندی سرداست