آخرین مطلب

گوجه و رب گوجه و مضرات آن با نگاهی به طب سنتی

✅مضرات رب گوجه فرنگی

?رب گوجه فرنگی گوجه فرنگی یک گیاه سمی است به نام گیاه لعنتی که یهودیها در آمریکای جنوبی آن را کشف کرده و با تغییرات ژنتیکی و پیوند، مقدار اسم آن را کاهش داده اند تا کشنده نباشد و چون آن را در توسعه بیماری ها کارساز دیدند آن را بین امت اسلام و مسیحیت ترویج کرده و آن را به مصرف عمومی تبدیل کردند به گونه ای که الان خانه ای نیست که از آن استفاده نکند و این همان برنامه ریزی دقیق برای جهانی سازی است که خیلی قابل تأمل است.

 ? رب گوجه فرنگی که موقع پختن، حداقل ۶ الی ۷ ساعت، در ظروف آلومینیوم و یا روی، جوشیده می شود مضرات زیر را به همراه دارد:

۱- به علت جوشیدن زیاد تمام آنزیمها و ویتامینهای مفید گوجه از بین رفته و به یک غذای کثیف و غلیظی تبدیل می شود که ذره ای ارزش غذایی ندارد.

۲- به علت اسیدی بودن گوجه فرنگی به طور طبیعی، مقداری از آلومینیوم ظرف در آن حل شده و کندی ذهن و شعور (آلزایمر) را به همراه میآورد.

۳- در رب های کارخانه ای و صنعتی و به قولی صد درصد بهداشتی، مواد نگهدارنده و متوقف کننده ای چون بنزوات سدیم یا ایتلردیامین تترا استیک اسید اضافه می کنند که این ها خون را به شدت فاسد کرده و انواع سرطان تولید می کند.امروزه در سرتاسر اروپا در بیش از ۹۰٪ تغذیه ها از سس و رب استفاده می شود.دستهای پنهان پشت پرده می خواهند با ترویج مصرف زیاد سس و رب انسانهای منگول و عقب مانده تربیت کرده تا از آنها برای مقاصد شوم سیاسی خود از جمله مقابله با اسلام استفاده کنند.

✅ اگر از گوجه های رسمی و بومی استفاده کرده و رب را در ظرف مسی تهیه کنیم عوارضا منفی کمتری دارد

ولی کار اصولی آن است که از جایگزین ها استفاده کنیم.

✅ رب انار،

✅رب آلبالو

✅ رب زردآلو

جایگزین های مناسبی برای گوجه فرنگی هستند.

این گونه رب ها را باید در ظروف مسی پخته و از اضافه کردن مواد افزودنی به آنها خودداری کنیم.

?توجه داشته باشید که از همه میوه ها می توان رب تهیه کرد که کاربردهای مختلفی دارد. همچنین از برگه های آلو و زردآلو نیز می توان به جای رب گوجه فرنگی استفاده کرد.

https://telegram.me/joinchat/BIHBLDwEZfGIiqkT-Ot6YQ