آخرین مطلب

روش بازکردن عروق قلب با معجون سیربا لیموترش تازه بر مبنای طب سنتی

📚📚📚📚📚📚🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🍋عصاره سیر و لیمو ترش؛ راهی برای باز کردن رگهای قلب
رفع گرفتگی عروق✅

۱ – طرز تهیه: تعداد ۳۰ حبه سیر را پوست گرفته همراه با ۵ عدد لیموترش بزرگ یا۱۵ عدد لیمو ترش کوچک که هسته های آنها را خارج کرده اید ولی پوست آنها را نگرفته اید؛ در مخلوط کن بریزید . پس از آن که همه محتویات در مخلوط کن له شد؛ یک لیتر آب(۵ لیوان معمولی) به آن اضافه نموده مخلوط نموده روی شعله کم بگذارید تا جوش بیاید. با اوّلین جوش، شعله را خاموش کرده؛ پس از سرد شدن مخلوط، آن را از صافی رد کنید. مخلوط صاف شده را داخل یک ظرف شیشه ای بریزید و در یخچال نگهداری کنید.
۲ – مصرف: روزانه دو بار و هر بار نصف استکان از عصاره را، قبل یا بعد از غذاهای اصلی، میل نمایید. پس از سپری شدن سه هفته از مصرف مداوم این عصاره طبیعی، احساس جوانی و شادابی را در بدنتان لمس خواهید کرد و به تدریج، گرفتگی های رگ های بدن و همچنین عوارض آنها(مثل کاهش دید و سنگینی گوش) مسیر بهبودی را خواهند پیمود.

به یاد داشته باشید ؛ بعد از مصرف یک دوره سه هفته ای، هشت روز مصرف دارو را قطع کرده؛ سپس دومین دوره مصرف سه هفته ای را اجرا کنید. به این ترتیب یک دوره درمانی، کامل خواهد شد. پیشنهاد می کنیم این روش درمانی ارزان، موثر و بی ضرر را هر ساله تکرار کنید.

۳ – بوی سیر: بوی سیری که با خوردن این عصاره از دهان شما استشمام خواهد شد؛ آن قدر خفیف است که کسی متوجّه آن نخواهد شد؛ لذا بدون نگرانی از این بابت، دارو را مصرف نمایید.

۴ – سایر خواصّ: مصرف این عصاره، علاوه بر باز کردن گرفتگی های عروقی، چربی خون را کنترل می کند؛ جرم دندان را کاهش می دهد؛ و برای کسانی که سایش دندان ( دندان قروچه ) دارند هم، مفید است. مصرف این دارو به مبتلایان به فشار خون هم توصیه می شود.

♻️ تذکّرات:

🌺- برای اینکه پوست سیر را راحت تر بکنید، آن را در آب خیس کنید.

🌺🌺 در صورت تمایل، سه چهار بار تکرار این درمان در طول سال(یعنی سه چهار دوره که هر دوره شامل سه هفته مصرف+ هشت روز استراحت+ سه هفته مصرف است) مانعی ندارد.

🌺🌺🌺 مصرف همزمان این عصاره با داروهای قلبی یا سایر داروهای شیمیایی بلامانع است.

🌺🌺🌺🌺 – این عصاره معمولا عارضه خاصی ایجاد نمی کند.

فقط:

📌- بیمارانی که مشکلات معدی یا گوارشی دارند ممکن است نتوانند آن را تحمّل کنند. البته این مساله از قبل قابل پیش بینی دقیق نیست و بعد از مصرف معلوم می شود. در صورت بروز مشکل، اگر مشکل شدید است دارو را قطع کنید وگرنه دارو را با کمی عرق آویشن یا بابونه مصرف کنید.

📌- در بیماران دیابتی ممکن است اندکی قند خون را افزایش دهد که جای نگرانی نیست.

📌 در برخی بیماران ممکن است مصرف عصاره باعث کاهش فشار خون و حالت هایی از جمله سرگیجه شود که می توان با مصرف کمی عسل یا خرما آن را کنترل کرد.

🌺- این عصاره تقریبا برای همه افراد حتّی کسانی که مشکل طبّی خاصی ندارند هم قابل استفاده است.

🌺- این عصاره، در درمان انواع گرفتگی های عروقی در نقاط مختلف بدن و به ویژه قلب موثر است. گرفتگی های خفیف عروق کرونر قلب، در صورت تداوم مصرف عصاره روند بهبودی را خواهند پیمود.

💥 در بیماری های شدیدتر و ازجمله گرفتگی های با درصد بالای عروق قلبی، اگرچه مصرف این عصاره باز هم خیلی خوب است امّا جای مراجعه به پزشک حاذق را نمی گیرد.

🌿 @TebbolAeme 🌿

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️قلب و گرفتگی عروق و تقویت آن با نگاهی به طب سنتی توسط اساتید

?گرفتگی عروق کرونر قلب?
?استاد جمشید خدادادی?
?برخی از علل بیماری?
۱⃣ حرص و جوش خوردن و عصبی شدن و داشتن اضطراب و نگرانی مداوم. ?
۲⃣ مصرف زیاد غذاهای چرب و پرحجم و نداشتن تحرک و فعالیت کافی.?
۳⃣ نوشیدن زیاد چای غلیظ ☕️در روز و داشتن یبوست مزاج .
۴⃣ مبتلا بودن به فشار خون بالا و کنترل نکردن ان.
۵⃣ مصرف نکردن سبزیجات ? و میوه جات کافی در سبد غذایی روزانه.
۶⃣ استفاده نکردن از اب اشامیدنی به مقدار کافی در طول روز. ?
۷⃣ نداشتن نظم و برنامه منظم درخواب و خوراک و استراحت⏰.
۸⃣ مصرف فراورده های حیوانی به مقدار زیاد و هرروز? ?
?درمان این نوع بیماران?
۱⃣ عصبی نشدن و حرص نخوردن و استرس نداشتن
۲⃣ استفاده نکردن از غذاهای ممنوع و مضر که عامل بسیاری از بیماری هاست.
۳⃣ استفاده کردن از رژیم غذایی ۱۵ روزه (گیاه خواری خام)استفاده شود تا دوماه.
۴⃣ نوشیدن روزانه ۶ لیوان آب( در هر لیوان یک قاشق غذاخوری سرکه سیب افزوده و نیم ساعت قبل و دو و نیم ساعت بعد از غذا میل شود)
۵⃣ پیاده روی روزانه ۳ تا ۴ کیلومتر، نرمش و ورزش سبک و نداشتن یبوست مزاج.
۶⃣ بهتر است از روغن های زیتون و کنجد استفاده شود.
۷⃣ هر لقمه غذا، دو برابر تعداد دندان ها جویده شود.
۸⃣ غذاهای خام گیاهی، سرکه سیب و ورزش و پیاده روی عامل مهمی است که چربی های رسوب کرده در دیواره عروق قلبی را به سرعت از بین می برد.وپیشگیری و درمان یبوست مزاج
?گرفتگی رگ قلب?
?دکتر باقری?
?✍️گرفتگی رگ قلب را با یکی از سه نسخه زیر مداوا کنید.
✅✍️عرق کیالک (یک لیتر)+عرق گزنه(یک لیتر)+عرق هوفاریقون(یک لیتر)عرقیات فوق را مخلوط کرده سپس ۱۰۰ گرم قره قات(دانه های ریزمثل دانه های تسبیح دارند و در اذربایجان یافت میشوند) را در آن جوشانده و صاف کنید. سه وعده، هر وعده یک لیوان از ان میل کنید. بهتر است این مخلوط را ناشتا بخورید ولی اگر غذا کم بخورید آن پس از غذا هم مانعی ندارد.?
✅✍️برگ درخت به (۵۰ گرم) + گل ختمی سفید (۵۰ گرم) + عناب (۵۰ گرم) + مرزه (۵۰ گرم) + سماق (۵۰ گرم).
مواد فوق را با هم قاطی کرده، دو قاشق بزرگ از آن را در یک قوری ریخته، جوشانده، صاف کرده، سه وعده هر وعده یک لیوان همراه با دو حبه سیر میل کنید. (سیر را قورت دهید).
✅✍️عرق گزنه (یک لیتر) + عرق بومادران (یک لیتر) + عرق مرزه (یک لیتر) + عرق کیالک (یک لیتر).
عرقیات فوق را با هم مخلوط کرده، ۲۰۰ گرم عناب را در آن جوشانده و صاف کنید.سه وعده هر وعده یک لیوان از آن را همراه با یک قاشق مرباخوری رب انار میل کنید.
?✍️این فرمول بسیار قوی بوده با عمل کردن به آن از همان روز اول، خطر سکته ?و مرگ ?دفع شده و با ادامه دادن آن ۹۵% گرفتکی رگ قلب ❤️را باز می کند. این روش را تا ۱۴ روز ادامه دهید.
?نکته های مهم?
✅✍️کسانی که سن آن ها زیر چهل سال و دموی سوداوی هستند یعنی کسانی که مزاجشان گرم یا سوداوی است همراه با داروی نسخه سوم، تخم کاهو تناول کرده و به جای آب از عرق کاسنی و سکنجبین، شربت درست کرده، میل کنند.
✅✍️وکسانی که سن آن ها بالای چهل سال و بلغمی سوداوی و چاق بوده و بدنشان سرد است همراه داروی نسخه سوم، مقداری تخم شوید میل کنند.
?بازکننده عروق کرونر قلب?
?دکتر سید علی ابوالحبیب?
✅✍️گل ختمی +گل بنفشه +برگ به
?تا سه ماه هر صبح ناشتا یک لیوان از دم کرده صاف کرده مخلوط یک قاشق از آنها را میل کنید .
✅✍️نسخه ی دیگر:سنبل الطیب + تمبر هندی + خار شتر + انجدان + شوید + رازیانه + زیره + گل پر + بذر جعفری + شکر سرخ + گردو + بذر یونجه +کرفس
تمام مواد گیاهی فوق را به ترتیب از سفت به نرم در یک لیتر آبجوش، جوشانده، دم کرده ، صاف نمایید و روزانه تا یک ماه، روزی دو فنجان از صاف شده آن را میل کنید.
✅✍️بدیهی است تمبر هندی و شکر سرخ را در آخر به مواد جوشانده شده فوق اضافه میکنید و نه از همان ابتدای کار. و نیز مقدار گیاهان فوق برای هر لیتر آب، هر بار پنج گرم از هر کدام و ۵۰ گرم شکر سرخ و ۲۰۰ گرم تمبر هندی بدون نمک و تازه میباشد.
?ارتریو اسکلروز(تصلب شرائین)?
✅✍️سنبل الطیب یک واحد + دم اسب یک واحد+ دارواش چهار واحد
یک قاشق مرباخوری از کوبیده گیاهان فوق را در دو لیوان آب جوش ریخته دم نموده و صاف کنید و حاصل را روزی سه بار و هر بار یک سوم از آن را، میل کنید.
??معجون سیر ولیمو ترش??
❤️?بازکننده عروق قلب?❤️
?از دکترسید علی ابوالحبیب?
?دستور معجون سیر و لیموترش?
?خواص این عصاره?
?✍️اگر دچار رسوب گرفتگی در داخل رگ‌های بدن خود شده‌اید، نیازی به عمل قلب باز وجود ندارد. زیرا با انجام دستور زیر گرفتگی رگ‌ها پس از این، شما را آزار نخواهد داد.?

?✍️فقط کافی است، روزی نصف استکان (معادل ۳۰سی سی) از این شربت غلیظ و طبیعی را میل نمایید، تا به کلی مرض شما را بر طرف گرداند.
?✍️طرز تهیه:تعداد ۳۰ حبه سیر را پوست گرفته، با پنج عدد لیموترش? متوسط همراه با پوست که قبلاً هسته‌های آن را در آورده‌اید، در همزن برقی بریزید. پس از آنکه همه محتویات در میکسر له شد، آن را با یک لیتر آب و یک لیوان عرق نعناع مخلوط نموده و کمی بجوشانید و در آخر چهار قاشق عسل را به آن اضافه کرده تا کمی دم بکشد. پس از سرد شدن، آن را از صافی رد نموده و عصاره صاف شده را با رقیق شده نیم قاشق چای خوری زعفران حل شده در آب گرم در داخل یک شیشه تیره ریخته و در داخل یخچال نگهداری کنید.?
?✍️ضمناً کسانی که روماتیسم، ام اس یا طبع سرد داشته و یا اینکه از خوردن ترشی جات مثل لیمو ترش، افت فشار خون پیدا می‌کنند بایستی به تناسب حال خود از تعداد لیموترش کمتری استفاده نماید.
?گرفتگی عروق قلب?
?دکتر محمد عزیزخانی?
✅✍️ترک روغن ها نباتی جامد و مایع
✅✍️ورزش کردن خیلی اهمیت دارد بدون ورزش اثر حجامت و داروی گیاهی و..ناقص است.
✅✍️انجام حجامت منظم از کودکی حجامت گردش خون قلب را بهتر میکند.
✅✍️حجامت روی بیماری های قلبی اثر قابل توجهی دارد.حجامت روی جناق خیلی به قلب کمک میکند
✅✍️معجون سیر و لیمو ترش موثر است
✅✍️استفاده از سرکه سیب یا سرکه انگور
✅✍️استفاده ازسیاهدانه
✅✍️صبر زرد به اندازه ی یک نخود با یک پیاله ماست روزانه مصرف شود اگر دچار دلپیچه و اسهال شدید روزانه یک عدس مصرف کنید.
✅✍️عرق کیالک(زالزالک وحشی) مانع بسته شدن عروق قلب هست و عروق را پاکسازی میکند
✅✍️ترکیب فوق العاده برای بیماری های قلبی و دردهای قلبی عبارتند از:گیاه بادرنجبویه+غازیاغی+گل بهارنارنج +برگ به،همه را با هم بجوشانید و به شکل چای گیاهی روزی دو مرتبه بنوشید.
✅✍️زالو انداختن روی قلب خیلی کمک میکند
?(نکته فاصله ی دو خونگیری هیچ گاه کمتر از ۲۰ روز نباید باشد اگر کمتر باشد بیمار اسیب میبیند مگر در موارد اورژانسی)
✅✍️حجامت ضریب انعقادی خون را در بدن کم میکند و این باعث میشود خون در رگ ها کمتر لخته شود.
✅✍️زالو در گرفتگی عروق کرونر خیلی کمک میکند در بیماری های پوستی و در پیوند عضو و عضوی که سیاه شده و فشار خون و ارتروز ها و تورم های مفاصل زالو بسیار کمک میکند.
?گرفتگی عروق قلب?
?دکتر مهدی فهیمی?
?✍️تخم کتان در رفع گرفتگی عروقی موثر است.
?✍️الودگی هوا و هیجانات زیاد گرفتگی عروق قلب ایجاد میکند.
?✍️استفاده از دمنوش سنبل الطیب میتواند در باز کردن عروق کرونری موثر باشد.
?✍️کدو سبز در پیشگیری از گرفتگی عروق قلب خیلی موثراست و از انسداد پیشگیری میکند
?گرفتگی عروق قلب?
?استاد اباذر طالقانی?
?تمیزکردن مجراهای قلب وعروق?
?✍️پرهیز از چربی ها وغذاهای صنعتی وثقیل وکم خوردن
?✍️۳۰ عدد سیر را با ۶ عدد لیموترش ?خرد کرده در مخلوط کن مخلوط کنید وبعد یک لیتر آب اضافه کنید وبه محض اینکه یک قل زد از روی گاز بردارید صاف کرده در یک ظرف شیشه ای کدر قرار دهید وهر روز ۲-۳ بار و هر بار بمقدار ۲-۵ قاشق غذاخوری مخلوط با اب میل کنید.
?✍️این دستورالعمل بمدت ۱۴ روز است وپس از آن با یک هفته استراحت تا چند بار قابل انجام است

https://tajarobteb.ir/?s=%D9%82%D9%84%D8%A8
سایت حسین معارفی پیرامون قلب

/////////////////////////////////////////

معجون جادویی تقویت قلب با سیر و لیمو ترش در طب سنتی

کانال ‌انارستانی ها درایتا سلام🌹‌

✅در این ویدیو با حضور
دکتر زنده دل متخصص طب سنتی در مورد معجون جادویی سیر و لیمو ابن سینا که باز کننده عروق قلبی است و در کشورهای خارجی نیز مورد آزمایش قرار گرفته صحبت می کنیم.

این پست رو با عزیزانتون به اشتراک بذارین ❤️
‌انارستان؛ حامی سلامت مردم ایران❤️‌@anarestan_tv ‏🆔 @ofogh_tv